I dettagli determinanu a qualità

Cù u cambiamentu di a dumanda di compra di e marche, i rivenditori è i cunsumatori, i dettagli chjave sò aghjurnati, introducendu una nova normale.I nostri diseggiani integraranu più dettagli in i vestiti, portanu cunfortu à a vita di ogni ghjornu, è aumentanu u gradu di moda di un pruduttu unicu.Per aghjurnà i dettagli classici, di fronte à u mercatu avant-garde.

I dettagli classici ùn sò micca immutabili.I diseggiani aghjurnanu i dettagli classici per mostrà stili diffirenti.

Pocket hè l'accessori principali di vestiti.Ùn hà micca solu una funzione pratica, ma hà ancu una forte funzione decorativa perchè spessu vive in e parti evidenti di vestiti.Per esempiu, un grande designu di sacchetta, colisazione di culore, collocazione di l'accessori, dettagli di cordone di sacchetta, cuncepimentu di trasfurmazioni nantu à u prufilu di u bordu di sacchetta, trimming, bordu soltu o decorazione di nastri, etc. Ogni tipu di disignu dà a sacchetta più libertà, connotazione di tendenza diversificata. , Attraversu sti ditagli mostra a tendenza di unicu pruduttu sensu praticu.

Cù u sviluppu di a tendenza, u logu di diversi materiali hè diventatu un elementu di moda: badge militare, marca tessuta, etichetta di gel di silice, badge in stile Accademia cù simplicità è delicatezza, Velcro staccabile cù apparenza di moda.Per mezu di l'usu di diverse badge, i diseggiani inject new idee in u stilu, ghjucanu u rolu di embellishment, è mostranu e caratteristiche è a popularità di u stilu.

Materiali di metallu spessu appariscenu in a robba cum'è accessori, è l'accessori di metallu spessu appariscenu cum'è e parti di cunnessione di vestiti in forma di varii buttoni, cum'è pins, eyelets, buttoni Japanese, buttoni D, catene, rivets è zippers di metalli.Queste decorazioni metalliche anu un cuntrastu enormu cù u tela in quantu à a visione è a sensazione.A causa di u lustru metallicu unicu, aghjunghjenu interessu à u pruduttu unicu è facenu più attraente.Sò u toccu finale di u pruduttu unicu di tendenza.

U ricami è a stampa sò ancu i dettagli spessu usati da i diseggiani.Basatu nantu à un certu mudellu è u culore, u ricamatu nantu à un pruduttu unicu forma un pianu o una decorazione di mudellu tridimensionale per mette in risaltu u stilu artighjanali exquisite.O u prucessu di stampa in u solu pruduttu, aghjunghje un sensu di disignu.

Cù u migliuramentu cuntinuu di l'estetica di i cunsumatori, i diseggiani s'impegnanu ancu à scopre, attraversu l'aghjurnamentu di diversi dettagli, per presentà pezzi aghjurnati è più di moda.

Cum'è una sucietà cù parechji anni di sviluppu è pruduzzione di cappotti di vaghjimu è d'inguernu, avemu statu striving to cercà l'innuvazione, è strive to mostrà u sensu di moda di i prudutti individuali attraversu i dettagli.

Hè u nostru scopu coherente di disignà vestiti novi è di alta qualità per i clienti.

I dettagli determinanu a qualità


Tempu di post: Jul-07-2021