L'impurtanza di persunalizazione

Vantaghji persunalizati secondu i bisogni di i clienti:

1. Prezzu opzionale: i clienti ponu persunalizà i stili à u prezzu currispundente secondu i so gruppi di cunsumatori, per capiscenu megliu u spaziu di prufittu.

2. Tissu opzionale: custumi ponu sceglie liberamente è flexiblemente u tela utilizatu da a robba, secondu a so propria situazione attuale per sceglie u tessulu desideratu, i diversi bisogni di u tessulu pò esse rializatu, vulete alcuni effetti di vestiti, pò esse mostratu à traversu u tissu!

3. U culore opzionale: u culore pò ancu cumminà megliu l'elementi populari di a stagione, secondu e diverse caratteristiche di u stilu, sceglite un più di moda, più adattatu per questu stile di culore di tela.

4. Stili Optional: i clienti ponu sceglie da i stili sviluppati indipindentamente da a nostra cumpagnia, è ponu ancu cuncepisce stili secondu i bisogni di i clienti.U designer hà da cumunicà cù u cliente, capisce cumplettamente l'idee di u cliente è migliurà constantemente i disegni di disignu, finu à a robba.In questu prucessu, u designer s'impegna à l'innuvazione in i dettagli, per riflette a diversità di stile è moda.Stu modu di libertà di travagliu hè relativamente grande, i clienti ponu uttene u so stile preferitu.À u listessu tempu, à u massimu per evità di ripetiri l'stile nantu à u mercatu, a satisfaczione serà più altu.

5. Tipu di versione opzionale: diversi stili di vestiti in a versione avarà ancu una grande differenza, per riflette megliu l'effettu di u vestitu, a divisione di l'edizione prufessiunale in u successu iniziale serà basatu annantu à l'effettu di continuu à pruvà à aghjustà a versione à in ogni mumentu, per assicurà chì u layout di u vestitu hè cumplettamente currettu, per ottene un effettu di vestimentu cumplettamente ideale.In cunfrontu cù i vistimenti ordinali nantu à u mercatu, i stili è i mudelli fatti sicondu i bisogni di i clienti sò più squisiti in l'artighjanu è più classicu in stile, chì ponu bè risponde à a dumanda di u mercatu.


Tempu di post: 25-mar-2021