2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009

Breve descrizione:

I tessuti unichi adattati facenu u vostru invernu pienu di moda è unicità, è u disignu curtu pò mette in risaltu i gammi slender.
Stu mudellu usa tessili futuristici di lustru metallicu per interpretà a tendenza d'avanguardia cù tessuti.Moda è prutezzione di u friddu, cù stili diffirenti.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

L'integrazione di più elementi rende un novu disignu accettatu gradualmente da i cunsumatori.Tolleranza forte, adattata per tutti i tipi di corpu, ùn espone micca i difetti di a forma di u corpu, còmode è micca strettu.
Versione raghjone, muvimentu mobile è ghjovanu.

2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009

Tessutu: 100% poliester Fodera: 100% poliester Riempimentu: I clienti ponu sceglie u cuttuni, u cuttuni, DuPont.
Dimensione di i vestiti: 42-50 yards.Pudete ancu urdinà a dimensione necessaria secondu i bisogni reali.
Prezzo: 210-350 yuan, sceglite diversi fillers, u prezzu serà diversu.

Mostra i dettagli:

2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009
U tessulu di a superficia luminosa cun un sensu còmode, tendenza di moda, croccante, pienu è stylish, còmode è còmode.

Grandi sacchetti simmetrici di moda, chì mette in risaltu u stilu di moda, l'aspettu generale elegante, u almacenamentu sicuru di diversi oggetti chjuchi.

U collu antiventu chjude in modu sicuru a temperatura è ti mantene più caldu.U disignu di cappucciu equilibra a moda è a funziunalità, è aghjunghje praticità à u stilu.In l'inguernu friddu, u cappellu ùn hè micca solu mantene u calore, ma hà ancu un sensu di moda.
2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 0092021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009

U disignu di lettere webbing hè aghjuntu à e maniche è u cappellu per fà a ropa più di moda.L'usu di u webbing hà da addiu à a monotunia è aghjunghje un sensu di designu, audace è avant-garde, stylish in personality, cool and stylish.

U cordone hè u dettagliu di parechji articuli di moda, sia a personalità sia a funziunalità.L'usu di diverse parti rende a forma cambiante.

2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009 2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009

U placket hè attaccatu à u disignu di a tela per fà u buttone più forte è durable.
U prucessu di quilting nantu à u baffle placket hè exquisite, è i dettagli devenu esse perfetti.

2021 autunno è invernu giacca corta piumino larga, giacca di cuttuni 009

Utilizendu un rivestimentu d'alta qualità, a stampa di culore cambiante nantu à u rivestimentu riflette cumplettamente a sensazione d'avanguardia di u pruduttu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi