2021 autunno è inverno piumino casuale corta per donna, giacca di cuttuni 107

Breve descrizione:

U tessulu hè fattu di tela di poliester d'alta qualità, chì hè cunfortu à u toccu, resistente à l'arrugazioni, resistente à l'abrasione, stiff and windproof.U lining hè suave è micca stuffy.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

U stilu hè simplice, ma hè stylish è micca cramped in tuttu.Hè ben impannillatu, hà un grande sensu di voluminu, hè caliu è còmode.
Pigliate cura di a figura ligeramente grassa, senza esse troppu solta, visualmente ùn vede micca grassu, ùn coglie micca a forma, stylish and easy to wear!

Tessutu: 100% poliester Fodera: 100% poliester Riempimentu: I clienti ponu sceglie u cuttuni, u cuttuni, DuPont.

Dimensione di i vestiti: 42-50 yards.Pudete ancu urdinà a dimensione necessaria secondu i bisogni reali.

Prezzo: 210-350 yuan, sceglite diversi fillers, u prezzu serà diversu.

Mostra i dettagli:

Rivestimentu di alta qualità, morbidu è còmode, micca faciule da arrugà.U riempimentu hè posizionatu uniformemente, facendu più senza preoccupazioni è cunfortu da portà.

2021 autunno è inverno piumino casuale corta per donna, giacca di cuttuni 107

Cuncepimentu di cappucciu non-removable, standard antiventu, di solitu mette nantu à u spinu pienu è tridimensionale, u ventu è a neve ponu megliu mantene u caldu è u friddu.
U cufflu usa un disignu filatu, tela di doppia strata, bona elasticità, pò megliu prutezzione di u polsu, a prova di ventu è u calore.
Tasca laterale con zip, bella è pratica, cunvene per l'usu invernale.

2021 autunno è inverno piumino casuale corta per donna, giacca di cuttuni 107 2021 autunno è inverno piumino casuale corta per donna, giacca di cuttuni 107

L'accessori sò accuratamente selezziunati da u designer, è i culori asimmetrici sò usati in l'abbinamentu di u culore, chì diventanu i picculi punti culminanti di i dettagli.

2021 autunno è inverno piumino casuale corta per donna, giacca di cuttuni 107
U disignu di cordone in fondu pò aghjustà liberamente l'orlu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi